2012-02-06

Hundar, fiskar och människor

Kami
Det mesta löser sig. Relationer som hotar att knäckas går att laga med lite förståelse och respekt. Såklart måste ju viljan att lösa det finnas där också.

Min bror, min mamma, fina Sture och det enorma hundbenet.

 I lördags var jag hemma hos min bror och hans fina fästmö Natta. De var lika övermänskliga som vanligt och gjorde en egen smörgåstårta.

Akvariet

Jag insåg att jag ville ha ett akvarie. Vet ni hur lugnande det är att stirra på fiskar och slå lite med fingret på glaset så de rycker till?


Natta, bror Kenny och en farfar

Jag tog tusentals bilder på Natta medan hon öppnade sina presenter och funderar allvarligt på att bli paparazzi. Höra smattret från kameran och bara klicka, klicka, klicka. Tillslut lyckas en ta en bild där människorna faktiskt tittar in i kameran.


Jag och Sture

Fantastiskt dålig bild, men det var desto mysigare. Finns nog ingen levande varelse som pussar mer aggressivt än vad Sture gör.

Sture

Men jag har inte tid med er mer nu. Jag har faktiskt ett liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar