2012-02-04

Jag fick en bra fredag igår trots allt. Eftersom jag mådde så dåligt under dagen, och även Sofia tyckte att det var jobbigt, så vi beslöt oss för att få tröstäta litegrann. Vi drog till Willys med Bennie och Uula och handlade med massa skit och sedan vidare till donken där jag och Bennie köpte mat och sedan inhandlades pizza till Sofia och Uula.
Efter maten spelade vi TP och jag kunde helt koppla bort allt det jobbiga jag gått igenom de senaste dagarna.

Nu har jag snart inte tid att sitta här längre. Skall ta ut hundarna i iskylan och sedan skall Sofia och jag bege oss hem till Kenny och Natta för att fira hennes födelsedag. Och ikväll blir det melodifestivalen med Sofia och Bennie.

Uula grimaserade varenda gång jag skulle ta kort på henne och på den här bilden har hon en godis i munnen.
Jag vet inte riktigt vad Bennie försökte sig på.

Och jag var såklart lika vacker som alltid.

Min finaste fining värmde sig med min skönaste tröja.

Kiba var bara allmänt bedårande med sin leksak Clay.

Jag vann! Ganska stort också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar