2012-03-23

En jävla massa bilder (från tidigare liv)

Av en slump hittade jag massa bilder här på blogger. Bilder från tidigare bloggar jag haft här. Det är fantastiskt kul att kolla igenom. Vissa av dem är bilder jag skäms över, men det är ändå kul att glo på dem. Glo på mig själv. Se hur jag sett ut genom åren. Det känns som att jag förändrats från månad till månad.
En nybadad Kami.

En bild som Leticia tog på mig och Sofia för snart tre år sedan.

Ingen kommentar? ;P

En varm sommar som jag tyckte synd om Kami
som svettades så mycket hela tiden. Det var nog
mer synd om honom som behövde se ut såhär, haha.

En gammal header till en gammal blogg. Bennie
poserar med tabletter för att bildligt visa hur skit
jag mådde. Tragiskt. 

Bennie, jag och lillkusinen Emma för snart tre år sedan.

En annan gammal header. Denna fina bild är tagen av Leticia.

Efter att jag fått för mig att raka av mig håret.
Hundarna tycktes gilla mig lika mycket ändå ;P

Med peruk efter att ha flippat ut över mitt bortrakade
hår. Haha.

En väldigt skum bild på Bennie. Ser inte alls ut som hon.
<3
Lite lik Kissie va? ;)

En bild på min mamma som ung. Jag tycker att
det ändå påminner lite om mig.

Inte direkt den vackraste bild jag kan tänka mig.

Sofia och Kami. Jag tror inte att Sofia och jag
var tillsammans när bilden togs. Eller så hade
vi precis blivit tillsammans.

Hemsk jävla bild från ett Samhain-firande. Ett
under att inte tuttera ploppar ut.

Finns inte mycket att säga om den här bilden. Fast jag saknar
pyjamasen.

Bennie och jag. Lika balla då som nu.
Jag älskar den här bilden på mig själv. 17, 18 år och tydligen
snygg som fan!
En skum period i mitt liv. Bilden känns så väldigt
mycket inte som jag.
21 år ungefär skulle jag tro. Men ser ut att vara typ tölv.




Första bilden någonsin på Kiba. Går det att bli sötare?


Kibas lilla svans! Så jävla bedårande valp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar