2012-03-04

Lite inspiration behövs alltid

Jag har satt upp min fula anslagstavla ovanför skrivbordet nu. Tanken är att jag skall fylla den med saker som inspirerar mig, men just nu finns det inte så många saker uppsatta.
1- Ett pentagram som Bennie gjort till mig och som jag satte upp för att jag vill bli påmind om mig tro när jag känner mig stressad.
2 - En teckning jag gjort av mig och Kami och som kan inspirera mig till att fortsätta teckna - och även måla.
3 - En bild på Kami från när han var drygt sju månader. Så otroligt söt med väldigt lite päls och otroligt stora öron.
4 - En pussbild på mig och Sofia som jag gillar.
5 - En utskrift jag fick av Bennie en gång. Det är en bild av oss där hon skrivit Best friends forever och I think about you (Guns n Roses ni vet). Den påminner mig om vilken tur jag har som har henne i mitt liv.
6 - Den första bilden som togs på mig och Sofia sedan vi blev tillsammans. Kan inte sluta älska den och älska hur osäkra och rädda vi var på den tiden.
7 - Mitt schema för pluggandet.
8 - Första bilden jag tog på Kiba. Han var seriöst lika liten som en toarulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar