2012-04-29

Precis vad jag behövde

Den här helgen har varit den bästa på väldigt, väldigt länge. Jag kan inte annat än le när jag tänker på den. I fredags kom Erika och Robin hit. Det slutade med fyra galningar (Erika, Robin, Bennie och jag) som dansade arslena av oss i vardagsrummet till 90-talsmusik. Efteråt var jag en levande svettpöl i soffan, men kul som fan var det. Igår drog Sofia iväg på gayklubb och Bennie och jag höll oss hemma framför webcamen med öl och snackade med mer eller mindre intressanta människor. En galen västeråsare gjorde nästan så jag pussade ned mig av skratt och jag kom inte i säng förrän strax efter fyra när det börjat ljusna ute. Idag har jag spenderat timmar med Bennie på balkongen, lyssnandes på skum musik och skrattande. Den här helgen var precis vad jag behövde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar