2012-06-24

Jag har klarat av att kolla på en hel film utan att bli sönderkrypt inifrån av rastlöshet. Bennie, jag, massa pepsi och två gosiga hundar.

Annars har dagen varit seg. Jag har inte mått toppen fysiskt efter igår, men det är det värt. Gårdagen var den bästa midsommar jag firat på väldigt många år. Massa sill och gräslök och en flickvän och vänner och hundar som fyller mitt liv med trygghet och glädje.
Det känns så bra att ha dessa människor i mitt liv och jag märker hur jag vågar öppna mig mer och mer för dem. Inte på det där typiskt brutala sättet som jag annars brukar utan på ett mer försiktigt sätt. Ett sätt som enligt mig bevisar hur mycket jag litar på dem alla och tror på dem. Tror på att vänskap och även kärlek kan innebära positiva saker. Att det faktiskt inte behöver gå åt helvete.

Jag är så tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar