2012-06-28

Oates, långpromenad och exponering

Jag är så otroligt stolt över mig själv just nu. Efter terapin igår har jag återigen tagit tag i mig själv och min vardag. Vaknade runt tio idag och istället för att ligga kvar i sängen och lata mig beslöt jag mig för att fixa frukost och äta den i solen på balkongen med en Oates-bok och hundarna som enda sällskap. En bättre början på dagen går nog inte att få.

Efter att ha varit ute med hundarna tog jag en dusch, fönade håret, plattade det, sminkade mig, bäddade rent i sängen, skurade badrummet, slängde massa skit som legat i bokhyllorna alldeles för länge och städade även mitt skrivbord. Två proppfulla påsar med skit blev det. 

Slappade en stund i soffan med några avsnitt av The Hills och sedan tog Sofia och jag en långpromenad med hundarna. Kami och jag var halvdöda efter halva vägen och jag fick om och om igen be Sofia att sakta ned på farten. Vi kom nyss hem från promenaden och jag njuter av skuggan på balkongen. Skall försöka övertala Sofia att dra till affären och köpa lite Pepsi. Själv tänker jag städa balkongen och vattna blommorna och sedan får det vara nog för idag. Resten av kvällen skall enbart ägnas åt slappande.
Min vackra Sofia

Att lägga in en helkroppsbild av mig
själv såhär är exponering på hög nivå

En pigg och glad Kiba

En väldigt trött men glad Kami

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar