2012-10-04

Mental update

Känslor/humör
Oro. Trött. Nervositet. Glädje. Sorg.

Sårbarheter
Fortfarande hängig, om än mycket piggare än tidigare i veckan
En man stirrade på mig när jag satt på balkongen -> paranoia
Illamående
Tvångshandlingar till följd av oron

Beskrivning
Jag vet inte alls varför jag är orolig, vad jag är orolig för. Troligtvis förändringar i mina vanor som gör att jag känner oro.
Vet inte heller varför jag är nervös, men det kan säkert vara samma orsak.

Dömanden
Dömmer gubben som glodde så jävla mycket. Fick en impuls att skrika till honom, skrika att han fan inte skall glo så jävla mycket.
Dömmer också mig själv för att jag är så jävla styrd av mina känslor

Mål för dagen 
Försöka plugga lite
Mejla min lärare om jag inser att jag inte kommer hinna bli klar med uppgiften i tid
Duscha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar