2012-10-03

Mental update

Känslor/humör
Irriterad
Relativt rofylld
Kärlek
Inspirerad

Sårbarheter
Fortfarande sjuk
Sovit oroligt och vaknat till och från hela natten
Skolan

Beskrivning
Känner kärlek för mina hundar som bullar ihop sig tätt intill mig i soffan och småslumrar. Och kärlek för min fina flickvän som är så fantastisk.

Är inspirerad att skriva. Skriva massor. Fiktiva historier som dyker upp i mitt huvud och kräver uppmärksamhet.

Eftersom jag fortfarande är sjuk har jag inte kunnat plugga och det gör mig stressad och orolig

Dömanden
Vaknade strax efter sju och låg kvar i sängen och kollade Facebook i mobilen och det hann inte gå många sekunder förrän jag började döma människor. Idiotiska, totalt menlösa statusuppdateringar och ett ständigt sökande efter bekräftelse.
Och jag dömer mig själv för att jag dömer andra. Jag är fan inte bättre själv.

Mål för dagen
Acceptera situationen så som den är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar