2012-10-07

Mental update

Känslor/humör
Lugn. Sorg. Glädje. Trötthet. Stolthet.

Sårbarheter
Sovit oroligt inatt igen
Ligger efter med skolan
Gårdagen (Ikea och bussresan)

Beskrivning
Jag förstår inte varför jag sover så oroligt. Kan inte förnimma några mardrömmar och ändå vaknar jag var och varannan timme och har svårt att ligga kvar i sängen.
Ligger fortfarande efter med skolan, men imorgon kommer jag sätta igång igen och jag kommer nog snabbt vara ifatt igen.
Besöket på Ikea var riktigt jävla jobbigt, men det kommer jag berätta mer om senare.
Stoltheten kommer sig av min senaste uppgift i skolan, en text, som jag fick tillbaka igår utan minsta lilla fel.

Dömanden
Den enda jag dömer just nu är mig själv. Främst för att en sådan vardaglig sak som ett Ikea-besök var så jobbigt för mig.

Mål för dagen 
Vattna blommorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar