2012-11-07

Jag kommer tvingas leva på kaffe idag

Det är lite lättare, att andas, att leva. Igår städade jag. Dammsög och dammade och slängde och organiserade. Spenderade några timmar med Bennie skrivandes på boken. Mös med Sofia i soffan. Så det går framåt.
Idag vaknade jag alldeles för tidigt. Klockan var inte mer än sex och Sofia väckte mig med sina fingrar på ett av mina ärr. Obehagligt sätt att vakna, men hon var så glad, är glad - hon har blivit faster inatt. Istället för att somna om bestämde jag mig för att gå upp. Planerade att spendera några timmar med att skriva innan hundarna behöver komma ut, men det blev inte mycket skrivet, istället slog jag på Vampire diaries och stickade klart en tröja till Kami. Och nu. Nu är jag är innerligt trött. Hjärnan hänger inte med och jag är inne på min tredje kopp kaffe. Det kommer bli en lång dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar