2013-02-01

Äntligen (!) framme




Trots sjukdom var jag ändå ganska snygg idag. Inget smink alls och trots det kände jag inte för att gömma mig under en sten.




Kami ville inte koppla av under bilresan till Lyse. Det blev tre och en halv ganska långa timmar, men vill ni veta en fantastisk sak? Jag rökte bara en enda gång under den tiden!




Båten och jag blev bästa vänner. Det var inte alls lika läskigt att åka med den när det var så svart ute att jag inte kunde se havet.




Stugan var kall som fan ett bra tag. Det är fortfarande kallt, men jag fryser i alla fall inte arslet av mig.




Älskar att bädda sängar och bona in mig såhär




Mamma tände mysbelysning medan hon väntade på att pappa skulle bli redo för bastun.




Sofia tycks gilla att diska







Pappa och jag posar så bra ihop




Kiba och Kami tiggde ostbögar av pappan




Jag gjorde massa skumma frisyrer på Sofia















Och nu ska jag försöka sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar