2013-02-14

En perfekt alla hjärtans dag (det krävs inte så mycket)

Jag vet inte om jag nånsin varit ett stort fan av alla hjärtans dag. I sexan blev jag uppvaktad med massa presenter och godis av min pojkvän, och visst, det var fint att bli överöst med saker, men överlag har dagen fyllt mig med press. I år blir jag översållad med alla hjärtans dag-bilder på instagram. Det är rosor och choklad överallt. Pengarna försvinner åt alla håll. Här är det fattigt på den fronten men det gör ingenting. Jag har mina två favoritmänniskor hos mig, och mina älskade hundar, och Bennie och jag har fixat kladdkaka av sånt som fanns hemma. Det blir perfekt så. Kladdkaka, pepsi (som vi hade råd med efter att ha pantat burkar) och fint sällskap. Det kan väl inte bli bättre än så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar