2013-03-16

Helgen behöver inte innebära ångest

Gårdagen var, utan att överdriva, fantastisk. Den var en sån där ovanlig fredag som, fastän jag umgicks med människor, gav mig en chans att vila upp mig.

Min fantastiska Sofia fyllde 24 igår och det blev självfallet ett litet firande. Hennes föräldrar, bror och mormor, och så mina föräldrar och - såklart - vår tredje del Bennie. Sofias bror Johan stannade kvar efter att alla dragit och resten av kvällen satt vi och pratade, såg klipp på Youtube - jag som vanligtvis hatar när folk visar mig klipp, men de jag fick se igår vara riktigt härliga - tills jag gick och lade mig vid ett. Kändes trist att lämna de andra när vi hade så mysigt, men jag måste tänka på mina sårbarheter. Få min sömn och gå upp relativt tidigt.
Det känns med andra ord riktigt jävla bra trots att det är helg.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar