2013-03-09

Jag har gett mig fan på att det ska bli bra

Veckan har gått mycket bättre än förväntat. Mitt strikta schema har följts nästintill hundra procent och jag har fått mycket gjort.




Virkat en uggla som min koreanska brevvän ska få.




Tre brev har blivit skrivna.




Virkat ett bokmärke till Bennie.




Och så har jag påbörjat ett annat bokmärke.

Helgerna brukar vara absolut jobbigast för mig. Oftast försvinner de i en tung, ogenomtränglig dimma, men jag har gett mig fan på att ändra det.




Igår kväll förfestade Bennie här innan hon drog ut på krogen. Så kul kan det inte ha varit för henne - Sofia och jag var mest trötta och drack pepsi och energidryck.




Jag var mest en levande ballong i soffan.

Imorse gick jag upp i bra tid. Drack kaffe och glodde på Nyhetsmorgon och virkade lite innan jag drog ut med hundarna. Har läst på balkongen med solen i ansiktet och kom precis upp från ett skönt bad.





Ikväll ska vi tre äta tacos, se på Mellon och bara ha fint. Det SKA helt enkelt bli riktigt jävla bra fastän det är lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar