2012-03-12

Det blev ändå väldigt bra - den asociala sidan av mig dansade av glädje

Min helg blev trots besvikelser väldigt skön. Spenderade flera timmar med att läsa, hann skriva lite brev, se på serier med Sofia och bara allmänt mysa.
Nu är det måndag och dags att ta tag i skolan igen. I veckan skall jag ha mitt första prov i skolan, psykologi, och nästa vecka skall jag dit igen för att ha prov i Samhällskunskap. Psykologi-provet känns ganska bra. Jag tror att jag har koll på det mesta, medan samhällskunskapen känns väldigt mycket svårare. Provet handlar om statsskick och som det är just nu känns det som att jag aldrig kommer greppa det helt och fullt.

I eftermiddag blir det en liten tur till Nora med Sofia, hundarna och pappa. Det blir skönt att komma ut i det fina vädret och exponera mig för platser där jag ytterst sällan befinner mig.

Nog om det - nu är det dags att sätta igång med plugget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar