2012-03-10

Recept för en mindre bra dag

Efter att ha kissat och badat och klätt på mig fann jag Bennie hopkrupen till en hög i ett hörn i köket (på samma sätt som jag brukar sitta när paranoian tar över). Hon var blek som en Twiligt-figur och såg ganska död ut. Tydligen hade hon spenderat natten hukad över toaletten och spytt kaskader.
Bennie har åkt hem och Sofia, Lahti och jag oroar oss nu för att bli smittade. Och Sofia och jag förbannar den här dagen -> vi hade planerat att ha så jävla mysigt. Besök av Erika, Robin och Uula. Socialt samkväm. Det förvånar mig att jag är besviken, så pass asocial som jag är för det mesta, men det känns faktiskt riktigt jävla piss just nu. Jag som sett fram emot att glo på schlagern med Uula och att bara ha en skön dag och kväll med fina människor.
Får göra det bästa av situationen. Skänka lite tankar till Bennie som antagligen ligger hemma och mår skit och spendera dagen med massa Richelle Mead-läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar