2012-03-10

Recept för en bra morgon (but I kinda miss the baby)

Jag drömde att Sofia och jag beställde en bebis på blocket. När vi fick hem henne var hon tio centimeter lång och var klädd i endast en miniatyrblöja och vi var tvungna att trycka henne på magen för att hon skulle kunna bajsa. Det gick att hålla henne i handen som en chihuahua-valp. Hon var så otroligt söt.

Nog om det. Jag är nyvaken, men glad. Hade en skön kväll igår utan någon som helst alkohol. Tacos och TV med Sofia, Bennie och Lahti. Lade mig innan tolv och läste en stund innan jag somnade. Det känns otroligt bra att vakna och vara klar i huvudet och inte känna någon tyngd i huvudet av alkohol-konsumering. Skall dricka klart mitt kaffe och sedan ta en cigg på balkongen och läsa lite nyheter innan jag tar ett bad och fortsätter läsa i min Richelle Mead-bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar