2012-10-10

Mental update



[dagens soundtrack: you're so vain - marilyn manson]

Känslor/humör
Glädje.
Trötthet.
Inspiration.
Oro.

Sårbarheter
De jobbiga veckorna som varit
Skolan, att jag fortfarande ligger efter
Energilöshet

Beskrivning
Jag var smart idag. Tog en lite längre morgonpromenad med hundarna för att dels njuta av hösten och dels aktivera dem litegrann. Hetsade inte på det minsta utan lät promenaden ta tid, lät dem nosa runt hur mycket de ville. Nu är både hundarna och jag lugna och välmående.
Jag är inspirerad att ta tag i allt det jobbiga. Känner till och med inspiration att blogga och det händer fan inte ofta.
Det enda som verkligen stör mig är min brist på energi. Jag förstår varför det är så, det tar enormt mycket energi att vara nedstämd, men jag har fortfarande svårt att acceptera det. Nu när jag varit ute med hundarna, och gått sakta, är kroppen redo för att somna.

Dömanden
Skumt nog kan jag inte identifiera några dömanden. Inte ens när jag var ute med hundarna var jag dömande, varken mot mig själv eller andra.

Mål för dagen
Fortsätta med engelskan
Skriva på boken
Sök med hundarna
Äta frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar