2012-10-15

Mental update

Känslor/humör
Irriterad
Trött
Sorg
Oro
Glädje

Sårbarheter
Försov mig
Värk i praktiskt taget hela kroppen
Stress med skolan
Mensvärk

Beskrivning
Irriterad är jag ofta när jag vaknar. Vissa morgnar är värre än andra och idag är en sådan dag. Jag är jätteirriterad på det mesta.
Sorgen och glädjen går som vanligt hand i hand och jag tror att jag kan acceptera det. Så länge jag ändå känner glädje i sorgen så känns det okej.
Börjar bli stressad över skolan nu, så idag behöver jag verkligen jobba på. Läsa ut den förbannade boken och gärna skriva klart den där uppsatsen, men uppsatsen skrämmer skiten ur mig. Jag är så rädd för att göra fel.

Dömanden
Jag har full koll på mina dömanden, men jag tänker inte skriva ned dem här. Jag är nyvalen, trött och orolig och då brukar mina dömanden hagla, dömanden som egentligen inte har någon större grund. Jag vill inte göra mig ovän med halva världen så jag utelämnar dem denna gång.

Mål för dagen
Plocka undan i vardagsrummet CHECK!
Läsa ut den där jäkla boken CHECK!
Bädda sängen CHECK!
Skriva klart första utkastet av uppsatsen
Skriva på boken CHECK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar