2012-10-18

Mental update

[från och med idag kommer jag inte längre skriva om mina dömanden här, dömandena är mina, där går gränsen]

Känslor/humör
Trötthet
Glädje
Inspiration
Kärlek
Irritation

Sårbarheter

  • Det har varit några känslosamma dagar som såklart ligger kvar inunder min hud
  • Invalideringar från andra


Beskrivning
Den perfekta starten på dagen, för mig, är helt klart att läsa bloggar. Alla dessa intelligenta bloggar om framför allt feminism. Det kickar igång min inspiration till att leva. Och att tro på mig själv.

Irritationen är till följd av åsikter andra människor har som är... invaliderande. Jag skulle vilja säga idiotiska skitåsikter, men i såfall är jag ju inte bättre själv. Acceptans. Aaaandaaas....

Mål för dagen

  • Klippa klor CHECK!
  • Städa badrummet CHECK!
  • Skicka in uppsatsen CHECK!
  • Läsa i boken till engelskan CHECK!
  • Plugga engelska ord CHECK!
  • Skriva på boken CHECK!
  • Duscha CHECK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar