2012-10-19

Mental update

[dagens soundtrack: clear hearts grey flowers - jack off jill]

Känslor/humör
Trötthet
Irritation
Glädje
Spänning
Iver
Entusiasm

Sårbarheter
Nedvärderingar av mig själv

Beskrivning
Jag är glad och stolt över mig själv. Igår var jag seriöst fenomenal. Jag gjorde allting jag skrivit upp på min lista att göra plus en hel del annat. Gick runt och städade och mådde bra hela dagen.
Nedvärderingarna av mig själv handlar om mina åsikter. Att jag dömer mig själv för att jag inte lyckas få fram mina åsikter. Känslan av att människor inte lyssnar och tar mig på allvar. Att det inte spelar någon roll vad eller hur jag säger en sak, för det är ändå nästan ingen som lyssnar och tar på allvar. Jag försöker hitta en lösning, finna ut hur jag skall göra för att få folk att börja lyssna.

Mål för dagen
Läsa i boken till engelskan
Dammsuga CHECK!
Skriva på boken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar