2012-10-08

Mental update

Känslor/humör
Irritation.
Trötthet.
Oro.
Spänning.
Stress.

Sårbarheter
Sovit oroligt igen
Försov mig

Beskrivning
Jag gillar nya veckor. Det blir alltid en ny början för mig och en ny början är alltid uppskattat. Så måndagar är bra dagar med andra ord.
Oron vet jag återigen inte vad den beror på riktigt. Jag antar att jag, samtidigt som en ny vecka är spännande, känner oro för vad veckan kommer innebära.

Dömanden
Jag dömer mig själv för att jag försov mig. Skulle upp vid åtta, men vaknade inte förrän kvart i elva. Nu har jag mycket mindre tid på mig att hinna med allt det som skall hinnas med idag.

Mål för dagen
Skriva 2000 ord på boken
Bädda sängen
Lyssna på texten i engelskan
Läsa 30 sidor i Catcher in the rye
Påbörja TMA2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar