2012-12-01

Kvällen blev riktigt jävla fin

Gårdagskvällen var fantastisk. En sån där kväll som får mig att inse hur mycket jag älskar mitt liv, hur fint det är och att det faktiskt är värt att kämpa när jag allra helst vill ge upp.




Sofia, Bennie, Uula, Olov och jag drog iväg och käkade mat på restaurang. Ett sent födelsedagsfirande av Uula och ett tidigt firande av Bennie - lillkrabban fyller 20 imorgon. Det tog en stund för mig att bli pepp. Motvilligt kletade jag skit över läppen och under ögonbrynen för att få bort alla förbannade strån och när jag väl börjat sminka mig kickades jag igång. Jag menar - se på mitt hår. Det är helt fantastiskt!




Det var skönt att komma hemifrån ett tag. Sitta på restaurang och käka god mat, dricka öl och samtala med dessa fantastiska människor.








Jag har inte så mycket mer att säga. Kvällen var fin helt enkelt. Riktigt fin.











1 kommentar:

  1. Älskar din nya hårfärg! Varför är för dig hår under armen en statement men hår runt munnen är äckligt och måste tas bort? Förstår inte skillnaden, båda typer hår anses ju vara okvinnliga av allmänheten?!? Undrar bara :)

    SvaraRadera